Press Days AW 2011

Een bijdrage van onze fijne representative Sandra!

Bij het eerste persbureau PHV agency werd ik met open armen ontvangen. Ik wist echt niet waar ik me aan moest verwachten maar het werd een fijne beleving. 

Het eerste merk waar ik de nieuwe collectie van mocht bewonderen was Maliparmi. Een kledinglijn met een leuk concept: recyclage. Ze maken kledingstukken uit ecokatoen en met overschotten van stoffen van vorige seizoenen waardoor elk kledingstuk ook uniek is. Maar wat ik persoonlijk het leukste vond aan de collectie van Maliparmi was de hoes voor de iPad. Ik was al even op zoek naar een leuk exemplaar en vond er nergens één die ik mooi vond maar bij deze heb ik eindelijk iets speciaals gevonden waar ik graag mijn geliefde iPad in zal opbergen.

“L’autre chose” was een ander merk dat ik heb leren kennen en waar toch wat zal moeten voor sparen. De kledinglijn is minder mijn ding, maar de schoenen wisten me wel te bekoren. Zo elegant en kleurrijk en daarbovenop zien ze er nog redelijk comfortabel uit. Zeker een aanrader!

Tila March is mij ook bijgebleven. Ik ben al een paar maanden op zoek naar de perfecte handtas maar waar ik ook zoek, ik vind ze niet. Ik kan niets nodig hebben, gaan shoppen en met honderden dingen thuis komen, maar als ik dan echt iets specifieks wil, dan vind ik dat natuurlijk niet. Nu, deze handtassen zijn naast het goede leder waarin ze gemaakt zijn ook nog eens elegant en groot genoeg om al mijn spullen in kwijt te kunnen. Daarbovenop hebben ze bijpassende sandalen. Een must have voor deze lente/zomer!!

Maliparmi jurk, Maliparmi iPad hoes, L’autre chose shoes, Tila March shoes & bags

2 reacties op “Press Days AW 2011

  1. Hoi Lotje
    ik ben een grote fan van Maliparmi en kwam deze blog van jou met dit prachtige jurkje van Maliparmi tegen.Ik weet dat je berichtje uit 2011 is maar toch,is dit jurkje nog te krijgen??
    ;of wil jij ‘m soms verkopen??
    groet
    Caro

    • Hey Caroline,
      daar kan ik je helaas niet bij helpen. Misschien best een kijkje nemen op hun site … Wie weet kan je daar ook de verkoopsadressen terugvinden.
      Groetjes, Lotje

Geef een reactie

